DAGENS

Blus - ullared // byxor - dr denim // cardigan - gina tricot // ballerina - skopunkten // klocka - DW
 
Då var det helg! Och jag klagar inte ett dugg. Dock har jag inte så mycket emot att gå till skolan just nu, när man vet att vi snart får sommarlov. Men ändå, det är riktigt skönt att få några extra dagars helg. Jag kommer dock inte vara hemma denna helg heller, men jag tar vara på tiden här hemma ikväll istället! Idag började jag 20 i 12 och slutade 20 över 1. Rätt onödig dag egentligen, men efter skolan gick jag hem till sonjis igen för lite häng. Alltid lika mys! Vi försökte iallafall knäppa några fina bilder på oss, men som vanligt så lyckas vi aldrig bli bra på samma bild haha. Hursomhelst, ni har jag lite som jag måste göra men vi hörs. Pusssss

Kommentarer
Postat av: Veronica

Fint!

2014-05-28 @ 18:23:58
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se
Postat av: Anna

Hej, när du tar dina bilder, klickar du på den dosa du har i handen? Isåfall går det att använda det till alla kameror, eller är det bara speciella kameror som det fungerar på? Vad har du för objektiv och kamera (märke)? Du tar jätte fina bilder :D

Svar: Hej! Tack så mycket! :) Den fjärrutlösaren jag har fungerar till många kameror (canon RC-6) Jag har en canon eos 600d, och till den fungerar fjärrutlösaren utmärkt. Innan hade jag en canon eos 1000d, och med den gick det tyvärr inte att ha en trådlös fjärrutlösare. Dock köpte jag en sån här till den: http://www.kamda.se/ir-fjarr-tradutlosare-jjc-canon-pentax-contax och det fungerade bra. Jag har kitobjektivet & ett canon ef 50mm f 1/8 objektiv. Hoppas du fick svar på dina frågor! :)
Johanna Wahlberg

2014-06-03 @ 17:00:42
Postat av: anna

Hej, när du tar dina bilder, klickar du på den dosa du har i handen då? Isåfall går det att använda det till alla kameror, eller är det bara speciella kameror som det fungerar på? Vad har du för objektiv och kamera (märke)? Dina bilder är jätte fina :D

2014-06-03 @ 20:14:17
Postat av: Ellen Johansson

Hej! Himla fin blogg du har :) Vi har rätt lik header såg jag haha skoj :D
Kolla gärna in på min och skriv en fråga du skulle vilja att jag svarar på, det kan vara vad som helst! Skriv bara en kommentar med en fråga i första bästa inlägg :) Kramis!

2014-06-04 @ 20:50:58
URL: http://elleenjohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0