FÖRSTA MAJ

Idag är det första maj. Det är bara 1 månad kvar tills det är juni, en sommarmånad. Fast i och för sig är ju maj det också, för vad jag kan minnas har det nästan alltid varit många fina dagar i maj. Men däremot är det ALLTID dåligt väder på valborgsmässoafton? Lite konstigt, precis som det alltid regnar på midsommar. Men mig gjorde det iallafall ingenting då jag bara låg inne och kollade på film och försökte bli bättre. Som tur är känner jag mig bättre idag och ska försöka komma ut och göra någonting nu i eftermiddag! Hoppas alla hade en trevlig valborg, puss på er sålänge. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0