SVART OCH VITT

Klänning & cardigan - gina tricot // skor - converse 
 
Halvdana bilder då lockarna "stramats ur" efter en fartfylld dag och medan jag stod där och fotade stekte solen något enormt! Men dom duger. Gick upp en aning sent och visste inte riktigt vad jag skulle ha på mig men så fick det bli denna goa klänning och kofta! Satt nyss och började tänka på vad jag skulle ha på mig i morgon då det skulle bli ännu varmare, men sen kom jag på att jag inte ens ska till skolan imorgon. Haha. Mer om det senare! 

Kommentarer
Postat av: KassandraPalma

så himla fin!

2014-05-21 @ 21:00:11
URL: http://kasssandra.blogg.se
Postat av: Tobbs

Ser bra ut!

2014-05-25 @ 01:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0