Tisdag

Idag är det tisdag, jag har medialektion och solen lyser utanför fönstret. Lite skillnad från igår då det åskade som bara den! Jag var tvungen att koppla bort internet, annars hade det väl gått sönder och jag hade suttit där utan internet i sisådär 2 veckor. Hursomhelst fick jag inget gjort överhuvudtaget när jag inbillade mig själv att man var tvungen att ha internet till allt som jag skulle göra. Får försöka jobba med lite uppgifter och sådant idag istället. Denna lektionen slutar om 5 minuter och då är det bara natur kvar, sen ska jag hem och ätaaaaa!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Haha :)

2014-05-20 @ 13:45:36
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se
Postat av: emma

hur har du fått till din design? :)

2014-05-20 @ 15:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0