LATEST FROM INSTA

Tre av de senaste bilderna från min instagram: johannawahlberg
 
Hej på er! Måndag är en sån dag då jag nästan alltid är hemma sent - alltså ingen bra bloggdag. Men tänkte slänga in ett litet inlägg för att berätta vad som hänt idag. Precis som alla måndagar hade vi matte på morgonen, matte2b som för övrigt är den svåraste jag varit med om i hela mitt liv & inte har en aning om hur jag ska klara. Sedan hade vi världens längsta håltimme som vanligt, för att slutligen ha filmproduktion. Inga favoritämnen, men tycker ändå att dagen rullade på förvånansvärt bra. Efter skolan stack jag iväg och tränade lite & kom innanför dörren vid 6 ungefär. 
 
Någon kommenterade att jag var på startsidan på blogg.se, och sånt är ju alltid roligt att se! Aldrig riktigt tänkt på att kolla framsidan av blogg.se då jag alltid loggar in med en gång, men ska börja göra det nu. ;-) Nu ska jag äta upp mina bär & kika lite på Sveriges värsta bilförare. Hoppas ni haft en grym måndag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0