//PLITVICE//

En bild från plitvice-sjöarna som vi besökte när vi var i Kroatien i somras! 
 
För tillfället har jag varken bilder eller något annat roligt att dela med mig av. Men både igår och idag har jag kommit hem senare än vanligt så därför har jag inte riktigt funnit tiden till att komma på bra inlägg, fota osv. Men jag ska försöka bättra mig nu! Idag var det en helt vanlig tisdag som bestod av samhäll, digitalt skapande och foto. Idag blir det inget plugg, utan jag inväntar istället "premiären" av Portkod 1525 och det andra avsnittet av Svenska Hollywoodfruar. Ha en bra kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0