SENASTE DAGARNA

Lördag - Det fina vädret höll i sig med över 20 grader och sol! Valde trots detta denna dag till att plugga, tog dock en sväng in till matmässan och tittade lite + köpte årets (förmodligen) sista "ute-glass". </3 Sen hann jag också facetima en stund med sonji♥, vilket är guldvärt då det knappt går i veckorna med den stora tidsskillnaden...
 
Söndag - Hann med att övningsköra den längsta rundan hittills och på lite större vägar. Gick väl sådär, men övning ger färdighet haha! Senare på kvällen började jag tyvärr känna mig sjuk, men jag har ju varit lite fram och tillbaka i några veckor nu så trodde inte det skulle bli någonting. På natten vaknade jag dock med 39 graders feber vilket gjorde att de tre kommande dagarna såg likadana ut.
 
Måndag - Sjuk.
 
Tisdag - Sjuk.
 
Onsdag - Sjuk. 
 
Detta är anledningen till att jag inte har bloggat nu på några dagar. Tappade helt inspirationen när jag låg här i sängen och kollade på serier och mådde dåligt, haha. Dock har jag nog fått upp den litegrann nu och jag börjar känna mig bättre! Denna dag har bestått av skola 8.00 - 13.35, efter det gick jag ner på stan en snabbis med Amanda och tittade efter en väska som jag tänkte köpa, den fick jag också med mig hem. Vi hörs inom kort!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0