BIRTHDAY

Idag fyllde min kusin Ida år, så vi åkte hem till dem för att fira henne lite. Idag var det verkligen en superfin vinterdag(utan snö), solen lyste och temperaturen låg strax under 0 så vi åkte även lite skridskor på deras damm. När vi sedan skulle åka hem körde jag hela vägen, aldrig kört så långt och på så stora vägar så det var lite läskigt haha. Men det gick bra. Får se om det blir något körtkort i år eller inte...förhoppningsvis ska jag klara av det! Nu tänkte jag baka lite och sedan ta en dusch. 
 
Grattis ännu en gång på födelsedagen Ida! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0