ABOUT ME

Jag heter Johanna Wahlberg, är 17 år (född 1997) och bor i Växjö i Småland. Jag går andra året på Estestiska medieprogrammet på Kungsmadskolan och trivs hur bra som helst. 
 
Jag har bloggat så länge jag kan minnas och haft min blogg under detta namn i flera år (raderat en del av arkivet innan). Jag bloggar främst om min vardag - outfits, shopping, träning, inspiration, fotografering och en hel del annat. Detta är en livstilssblogg helt enkelt! 
 
Du kan kontakta mig på: [email protected]
 
Information om min kamera hittar du under fliken "camera"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0