Back on track again

Och med en ny blogg (men samma namn)! Gick inte att fixa det där med kommentarerna har gjort om hela stilmallen och kodmallen, men gick fortfarande inte att kommentera, så hade inget val! Lite tråkigt, men jag får börja om på nytt. Och så kan ni ju kommentera igen. Designen är inte klar än. Men det får jag fixa imorgon. För jag orkar verkligen inte nu! Haha. Va hemma från skolan i onsdags, igår och idag... Så blev ju inte som jag hade tänkt mig, men det löser sig! Mår helt okej nu så tror jag är pigg imorgon. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0