onsdag 17 april 2013

Mandis och jag tar det chill i biblioteket efter nationella, haha!
 
Hej finisar! Kom hem från ridningen för en stund sedan och har precis tagit en dusch. Ligger just nu i sängen och försöker skriva lite på min uppsats i svenska/engelska men går inte så värst bra, slutar med att jag kollar på bloggar och sånt istället. Hursomhelst så har ju vädret blivit bättre nu ju, riktigt skönt ute. Så jag kanske börjar med lite roligare kläder nu, så får ta outfitbilder lite oftare. Problemet är bara att jag är så fruktansvärt trött på morgonen så det blir bara lite fula kläder som åker på. Ska bättra mig! Mycket babbel, hoppas ni haft en bra onsdag! Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0