Heeej! Sitter ute på altanen just nu och myser lite. Haft en as go dag! Först träffade jag mandis, lika roligt som vanligt. Vi gick mest runt och tittade, längtar nästan lite efter alla mysiga höstkläder! Men vill inte att sommaren ska ta slut än...Verkar som att det skulle vara fint väder i början på hösten också? Hoppas det iallafall! Så jäkla varmt nu för tiden på dagarna! Jag och amanda köpte glass och hennes glass smälte innan vi ens hann börja äta..Vi hade båda två chokladsås och glass över hela händerna sen, hahaha! Sen stack jag iallafall till badplatsen och myste lite.
 
Just nu sitter jag och återställer min mobil än en gång, den är såååå seg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0