BACK ON TRACK

 
 
Hej på er! Nu har jag inte bloggat sen i måndags, blev ju nästan som en bloggpaus. Men den behövdes! Trots att jag inte hade så jättemycket i skolan denna veckan så har veckan varit jättestressig och ja mindre bra helt enkelt. Men vad gör det nu? Det är jullov!! Har längtat så otroligt mycket efter detta lov och allt känns så skönt just nu. Vi började lovet med att mysa lite på kaskad och nu har vi spelat massa playstation spel hela kvällen med kusinerna som sover här inatt! Tror det blir lite skridskoåkning i morgon också för första gången denna vintern.
 
Hursomhelst vill jag bara säga att jag ska försöka uppdatera som bara den nu på lovet. Känns som jag har lite nya idéer iallafall och det är så mycket roligare att blogga när man inte har skolan att tänka på. Så stay tuned som jag brukar säga. P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0