DAGENS

Förlåt men det var alldeles för tidigt på morgonen för att jag skulle kunna visa mitt ansikte. Haha!
 
Jobbigaste dagen på veckan avklarad! Fyfan vad sköööönt. Som vanligt har jag värsta huvudvärken men ska snart ta en lång dusch och hoppas på att det släpper lite då. Och ikväll går det ju så många bra program på TV, det är iallafall en bra sak med måndagar. Och jag har bestämt att jag ska börja kolla på Harry Potter. Kalla mig efterbliven om ni vill men har aldrig sett dom. Verkar inte riktigt vara min grej, men ska ge dom en chans iallafall! Kanske blir helt beroende av det nu. Återstår att se. Långt och helt meningslöst inlägg, uppdaterar mer sen. Tack o hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

johannaaaa, börja int kolla än. vi kollar tsm och börjar med de okej!!!!!!!! inte min grej heller men ger de en chans..

2013-02-25 @ 19:49:10
Postat av: Anonym

oj glömde skriva att de va Wilma men de fatta du nog. Blö blö

2013-02-25 @ 19:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0