NYTT

Kände att jag ville ha lite andra färger än svart & vitt i garderoben nu till våren så dessa två fick följa med hem. Köpte dock en söt skjorta också, men kamerans batteri tog precis slut så jag orkar inte vänta på att det ska laddas klart. Men ni får troligtvis se den när jag har på mig den någon dag! 
 
Har hunnit med att både göra färdigt spanskan och skriva färdigt en bokredovisning, och det tog inte alls lång tid. Så himla skönt. Är verkligen inte taggad på skolan på måndag, det är tur att helgen finns. Och så är det ju bara en månad kvar ungefär tills påsklovet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0