Sportlov!

Bild från sommarn!
 
Förlåt för att jag inte bloggat igår/idag. Men igår fick jag migrän och lite så, så jag åkte hem från skolan och sov. Men det var bättre på kvällen sen. Och idag har jag träffat min bögis Sonja♥, hon ska nämligen till london nu på sportlovet, sjukt jävla avundsjuk! Jag själv vet inte än vad jag ska göra på sportlovet. Är mest bara glad för att vi har ledigt, ska bli så skööönt att få sova. Just nu ligger jag och kollar på sveriges roligaste klipp, tänkte fota idag, men det hann bli för mörkt. Så gör det imorgon, kanske blir ny design och lite så! Så, stay tuned. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0