DATORPROBLEM

Det har inte löst sig riktigt än, kabeln till datorn jag ska ha är lite konstig och pappa ska hjälpa mig senare med att fixa till den. Hursomhelst så kommer jag inte ha någon dator nu heller. Allt är så krångligt. Skoldatorn får jag ladda genom att ta ut batteriet ur min dator, sätta det på pappas dator och ladda det därifrån och sedan sätta i batteriet i min dator igen. Därför ska datorn bara användas som skoldator nu. Eftersom vi håller på att skriva två arbeten i skolan. Och det blir inte så himla lätt utan dator. Så ja, det suger. KRÅNGLIGT. Imorgon ska jag se om man kanske kan få en lånedator annars blir det min gamla dator igen. Jag är iallafall tillbaka imorgon. Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0