Ändrade lite

 
Låste bloggen ett tag för att ändra lite. Ville ha en annan bakgrundsfärg på bloggen, och då var jag också tvungen att göra om headern. Och när jag ändå höll på med det så bytte jag ut två bilder också. Är inte sådär supernöjd med hur min blogg ser ut just nu, men har det såhär sålänge tills jag kommit på hur jag verkligen vill ha det! Problemet är att jag inte hittat alls lika bra program till mac, det bästa programmet som jag använde på windows går nämligen inte att ha på mac..Får hoppas att jag hittar något lika bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0