Vinterjackan på

Här får ni några härliga gula bilder på dagens outfit! Hade vinterjacka på mig idag för första gången, frös så mycket igår. Så det var mysigt! 
 
Nu är det heeeelg! Som jag brukar säga: så himla skönt. Denna veckan har gått otroligt fort och det är jag tacksam för. Matteprov, två oförberedda i engelska och historia-diskussions-prov avklarade! Nu är det bara naturprov nästa vecka med. Kom hem för kanske en timme sedan och ska snart åka iväg igen, ska gå runt sjön och sen köpa lite godis på klippkungen! Låter bra enligt mig. Ha det bra sålänge!

Kommentarer
Postat av: Annika

Snygg jacka :D

2013-11-22 @ 17:09:21
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0