FAKE-KONTON

Upptäckte för några månader sedan att någon gjort ett fakekonto med mitt namn på twitter. Jag gjorde ett konto så jag kunde skriva till personen och trodde att det kontot var borta för länge sen! Men det är det tydligen inte.. 
För det första fattar jag inte varför någon skulle vilja göra ett fakekonto på mig, haha. Och för det andra så blir jag så jävla förbannad, denna personen använder alla mina bilder från bloggen och lägger upp dom på twitter, sen twittrar också personen med andra. Bland annat skriver hon att jag älskar Cody Simpsons..? Sen har personen även gjort ett konto på picyou, aldrig hört talas om den sidan innan. Det kontot vill jag också att det ska försvinna. 
 
Och eftersom personen antagligen läser min blogg (tar alla bilder härifrån) så ser du säkert också detta inlägget. TA BORT ALLA KONTON PÅ MIG NU!
Och om någon nu skulle följa dessa konton och tro att det var jag, sluta följ.. använder varken twitter eller picyou.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0