Mysiga hösten

I förrgår fick jag lite krafter och gick ut med kamera en sväng på eftermiddagen och knäppte några bilder utanför mitt hus. Både nere vid sjön, på Smilla & hästarna. Längtar tills alla träd börjar ändra färg på löven, men än så länge är det fint när det sticker upp ett och annat lysande gult träd bland de gröna träden. 

Nu ska jag kolla på GA på femman! Premiär i Sverige idag ju, har dock redan sett premiären för 2 veckor sedan. Haha! Men eftersom jag är sjuk har jag inget bättre för mig. PoK

Kommentarer
Postat av: ida. ♛ [fotografi och hästar]

så fina bilder! c:

2013-10-09 @ 21:26:37
URL: http://prinsesc.blogg.se
Postat av: Jasmin

Bilden längst ner på hästen var jättefin!

2013-10-27 @ 15:59:27
URL: http://removeclothes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0