TGIF

Poncho - Åhlens // Jeans - Lager157 // Dr martens
 
Pinsamt dåliga bilder, men bättre än inget! Haha. Så ser man också i bakgrunden att jag använder min fåtölj som en klädhängare + att min spegel måste putsas. Något som kan vara på en nackel och en fördel på hösten är att det blir mörkt fortare. Tycker det är mysigt när man sitter inne och kollar på film och det är mörkt utanför fönstret, men det är mindre bra att det inte är alls lika bra ljus när man kommer hem från skolan för att fota! Ska försöka ta bilder på morgonen ibland, är dock så trött då. Haha, men på helgerna funkar det ju bra iallafall. 
 
Nu är det iallafall fredag och allt är på topp just nu! Hade en bra dag i skolan, gjorde historiaprovet sista lektionen som gick helt okej och sen fick vi sluta tidigare. Inte dumt det! Efter skolan gick jag ner till stan för att sedan åka hem med mamma. Höstmarknad på torget nu, så himla mysigt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0