Sjuk

Två bilder från Smögen i somras! Saknar sommaren litegrann, även fast jag tycker det ska bli mysigt med hösten. Smögen är ett ställe jag saknar väldigt mycket, fattar inte varför vi inte har varit där innan. Så himla fint & mysigt. Hoppas iallafall på att vi åker dit igen!

Förlåt för att jag inte har bloggat något! Men jag är tyvärr fortfarande sjuk. Idag på morgonen hade jag hög feber och febern har inte riktigt försvunnit än, så måste nog vara hemma imorgon också. Men sen hoppas jag det försvinner! Börjar bli lite tråkigt att ligga här hemma nu. Och så har jag ju inget att blogga om.. Det enda jag gör är att växla mellan soffan och sängen. Haha! Hoppas ni mår bättre än mig iallafall. Vi bloggas senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0