Njuter

Jag har bytt ut min bloggplats från sängen till en solsäng istället, och det är inte bara jag som njuter av solen!
 
Idag är ju helt klart den skönaste dagen utomhus, och fredag är det också. Kan inte bli så mycket bättre! Jag går ute med bara ben och fryser inte ett dugg. Lite synd att detta vädret inte kom i början på påsklovet dock, men jag klagar inte. Det soliga vädret är ju här nu iallafall! Klockan börjar närma sig 6 och jag lär sitta här ett tag till, lite grillning blir det ikväll också. Slänger upp en dagens outfit om en liten stund! Ha en asbra fredag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0