Skön helg

Hej på er, det var ett tag sedan! Helgen bjöd på årets härligaste väder(både fredag, lördag & söndag!!) med strålande sol och temperaturer över 20°C vilket inte var helt fel, och trots att jag var ute i princip hela tiden så lyckas jag ändå bli sjuk. Så himla typiskt, blev sjuk ungefär samma tid förra året också vilket är superkonstigt... Det är nu man inte ska vara sjuk längre ju haha! Men det är inget jag kan göra något åt mer än att vila och försöka bli frisk som jag har försökt att bli nu de senaste tre dagarna. Och nu är det ju helg igen, långhelg dessutom. Då skulle det vara väldigt trevligt om man fick vara frisk också! Så jag hoppas att det bara blir ännu bättre framåt kvällen...Ha det bäst sålänge

Kommentarer
Postat av: -

Varför har du ett ärr typ på magen där ?

Svar: Från en operation för ca 2 år sedan!
Johanna Wahlberg

2014-04-30 @ 17:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0