B&W // 13 FRÅGOR

Vad har du helst på dig? - Svarta jeans, stickad tröja & sneakers.
Favoritplagg i din garderob? - Mina svarta jeans haha.
Om du bara fick använda 1 sminkprodukt, vilken skulle du använda? - Concealer tror jag.
Favoritaffär(kläder)? - Skulle nog vilja säga H&M / BikBok för jag handlar mest där...
Favoritmärke(smink)? - Eftersom jag är snål och inte testat så många olika så får det bli maybelline. 
Vad köper du helst? - Jackor/kappor. Kommer på en ny kappa jag vill ha varje dag typ.
Favoritårstid? - Sommar.
Favorithögtid? - Julen, älskar julen!
Vilka bloggar läser du? - Många. Mina vänners bloggar, Kenzas, Andrea Hedenstedt, Biancas etc.
Favoritämne i skolan? - Grafisk Kommunikation / Foto (beror på vad vi har för uppgift), men om vi pratar vanliga ämnen så vet jag faktiskt inte haha. 
Favoritmat? - Något med pommes till, typ schnitzel. 
Vad ser du fram emot nu de närmaste dagarna? - Julafton! 
Drömresmål? - USA / Maldiverna, finns många ställen jag vill besöka. 
 
Hittade dessa frågor för ett tag sedan på en blogg, klistrade då in dem i mina anteckningar. Tyvärr kommer jag inte ihåg vilken blogg det var! 

Kommentarer
Postat av: sofia

åh va fin!

2014-12-18 @ 16:27:17
URL: http://www.sofiiaeklund.forme.se
Postat av: Anonym

vad heter din "grunddesign"? Är den nedladdad eller har du gjort den själv?

Svar: Gjort allt själv :) Temat heter fashion & sen har jag ändrat typ allting haha.
Johanna Wahlberg

2014-12-18 @ 19:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0