LUSSEBULLAR

När vi bakade hela dagen förra veckan bakade vi bland annat lussebullar, sorgligt att de nästan redan är slut haha.
 
Jag har ändrat en hel del på bloggen som ni kanske ser. Jag tyckte att det var dags för en liten förändring då jag börjat tröttna rejält på hur min blogg såg ut. Bland annat har jag ändrat så bilderna nu laddas upp i 800px istället för 900px, lite mindre men fortfarande stora bilder. (Ändrat de senaste inläggen så bilderna är i 800 men inläggen innan får ni tyvärr stå ut med att de är lite för stora för bloggen) Sen ville jag även att det skulle bli lite mer "organiserat". Till exempel så frågar ni mig dagligen frågor om min kamera, därför har jag nu skapat en flik där ni kan läsa allt om min kamerautrustning + en flik om mig själv så ni kan få reda på lite mer om mig. Det är säkert lite kvar som jag missat nu, men det fixas så fort jag ser det! 
 
I förrgår kväll blev jag förresten sjuk med fruktansvärt ont i halsen och ont i kroppen, därav ingen bloggning. Känner mig fortfarande inte helt hundra men hoppas på att det blir bättre snart! 

Kommentarer
Postat av: JUNITJEJ

Så gott med lussebullar!

2014-12-21 @ 19:06:22
URL: http://www.junitjejen.se
Postat av: Fashion Mallanmalin

Åhhh bullar!!

2014-12-21 @ 23:38:20
Postat av: Annster

Gott :)

2014-12-22 @ 04:05:07
URL: http://annster.se
Postat av: Robex Lundgren

mums

2014-12-22 @ 09:33:01
URL: http://ghgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0