"SNOW"

Min kamera var minst sagt blöt efter dessa snabba bilder och jag fryser som jag vet inte vad, haha! Innan snöade det jättemycket, så himla synd att det inte är tillräckligt kallt ute...
 
Onsdag eftermiddag och jag är redan hemma. Idag var det första gruppens tur att visa upp sitt svenska-tal, och jag som är i den andra gruppen fick sluta redan vid klockan 12. På fredag är det dock min tur att visa upp mitt tal, därför ska jag försöka spela in mig själv nu när jag ändå är hemma själv...haha. Ser inte fram emot detta. 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vart är koftan och jeansen ifrån? :)

Svar: Jeans - dr denim (klippt själv) och kofta - ginatricot :)
Johanna Wahlberg

2014-12-15 @ 16:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0