DAGEN I BILDER

Dagen har varit ganska fullspäckad med mycket trevliga grejer. Träffade Amanda på stan för lite shopping, hittade lite till Kroatien + lite annat som jag är riktigt nöjd med. Kommer att visa på bloggen lite i taget då det är lite nytt från sheinside med som jag fick idag då Amanda och jag gjorde en beställning tillsammans! Sen har jag också hunnit med en middag på pompallas/china palace med la familia och så har jag övningskört i ca 3 timmar. Nu vill jag bara lägga mig på kudden och sova! Men först - lite vampire diaries. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0