SUNDAY FUNDAY

Heeej! Känner att jag har varit lite off de senaste dagarna, men jag har inte kommit till skott till att blogga helt enkelt. Och igår hade jag sån himla huvudvärk att jag knappt orkade titta på min mobil. Vädret igår var ju för jävligt! Jag hängde med Sonja och vi tänkte gå ut och försöka oss på att fota ännu en gång, självklart börjar det åska, blixtra och regna. Alltid är det något haha! Men vi hade det mysigt iallafall.♥ 
 
Nu tänkte jag sätta på ännu några avsnitt av vampire diaries och bara ta det lugnt. Detta vädret gör att mitt huvud känns som en enda stor tung sten...HA DET BÄST SÅ HÖRS VI!
 
GLÖM INTE ATT LÄSA SONJAS BLOGG, HON BYTTE FÖRRESTEN BLOGGPORTAL!! TRYCK HÄR

Kommentarer
Postat av: Sonja Becker

<3233333333

2014-07-28 @ 19:51:07
URL: http://sonjabeckers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0