+/-

+ Det är snart sommarlov! Bara ynka 9 dagar kvar...
- Vädret suger just nu, jag vet inte riktig vad som hände? 
+ Jag har bara en inlämning kvar!! Fatta hur skönt?! När den är klar tar jag sommarlov mentalt.
- Det är obligatorisk närvaro i skolan fast vi ändå inte gör någonting...Jag är ju klar?
+ Jag har precis fått studiebidraget, så nu ska det shoppas!
- Dock får man ju inget studiebidrag på sommaren, så jag behöver alla pengar jag kan få just nu...Haha! 
+ Ca en månad tills jag åker till Kroatien igen - bästa resmålet jag vet. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan ju jobba

Svar: bror, jag ska ._.
Johanna Wahlberg

2014-06-04 @ 17:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0