Books

Dessa böcker hade jag tänkt att försöka läsa ut nu under sommaren, men det tror jag inte det blir några problem med alls! Det skulle inte förvåna mig om jag läste ut nästan alla under Kroatien-resan. Läser mer på stranden utomlands än vad jag gör under ett helt skolår! 
 
Igår var jag en sväng i stan och letade efter en ny spegel att ha över skrivbordet + en matta. Och det hittade jag faktiskt, utan att åka till ikea! Nu börjar mitt rum kännas lite mer fullbordat, nu behövs det bara lite småförvaring till smink och sådant. Sen kanske jag gör en ny "room-tour" video även om det känns ganska awkward haha, vem vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0