INGEN KOLL

Hej på er, min bloggmotivation och inspiration har verkligen legat på 0. Vilket är tråkigt! Men allt har känts så oorganiserat på något sätt, och jag gillar inte riktigt det. Har inte haft koll på vissa uppgifter i skolan, rummet har varit stökigt, massa grejer har varit borta osv osv. Ibland kan det vara skönt att strunta i allt och bara va, men just nu när vi går mot mörkare tider vill jag gärna ha koll på allting som händer runtomkring mig. Skrev nyss en bucket-list som jag hoppas ska vara avbockad helt ikväll eller imorgon. Så det känns skönt. Sen skulle jag även vilja börja röra på mig igen. Jag tog världens paus när sommaren kom, men nu när man är tillbaka i rutinerna igen kan det vara skönt att ha några dagar inbokade. Så ja, nu måste jag skärpa mig helt enkelt haha! Hoppas ni haft en grym onsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0