MONDAY

// från i somras //
 
Halva dagen har spenderats hemma hos Amanda med vår filmgrupp för att spela in de sista scenerna till våran film. Och nu är vi äntligen klara! Om jag själv hade fått välja hade jag inte valt att ha film som ett av mina media-ämnen, men tyvärr fick vi inte bestämma det...Nästa vecka är det iallafall dags att börja redigera! 
 
Jag kom innanför dörren strax efter 6 och har fram tills nu jobbat med lite olika uppgifter i media-ämnena. Nu tänkte jag ta mig en dusch och sedan kolla på förra veckans avsnitt av Grey's Anatomy som jag ännu inte hunnit se. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Läckert.

2014-10-08 @ 19:29:39
Postat av: Julie Marie

Så fint bilde!!

2014-10-11 @ 20:01:18
URL: http://www.juliemxrie.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0