TORSDAG

(Glömde bort att tvätta bort Edits konstverk på mina händer innan jag tog bilderna, haha)
 
Det har varit 20 grader och sol hela veckan så jag har passat på att vara barbent hela veckan. Sen är det varmare kläder som gäller. Hej på er förresten! Sitter just nu och äter kakor samtidigt som jag växlar lite mellan att kolla på serier & bläddra i en tidning. Torsdagar är för härliga. Vi börjar med en rolig media-lektion på morgonen sedan har vi bara engelska & samhäll och slutar vid halv 2. Och morgondagen blir bara ännu bättre, då börjar vi vid 9 och slutar vid 11. VARJE FREDAG♥ sån jäkla skillnad från att ha slutat kvart i 4 varje fredag när vi gick i ettan...

Kommentarer
Postat av: ed

mkt fin hand gmn <3 måste vara en riktig konstnär som gjort det

Svar: ja, det riktigt smärtade i hjärtat när jag tvättade bort det </3
Johanna Wahlberg

2014-09-04 @ 20:05:15
Postat av: Amanda

Vart är allt ifrån? :D

Svar: Oj det glömde jag skriva, haha! Kjol - mango, stickad tröja - gina tricot, bomberjacka - lager157, skor - dr martens, klocka - Daniel Wellington :))
Johanna Wahlberg

2014-09-04 @ 20:41:05
Postat av: Ida

åh älskar din outfit, superfint!

2014-09-04 @ 22:24:35
URL: http://sincerelyida.blogg.se
Postat av: astrud.blogg.se

Alltså sjukt fina kläder du har hela tiden!! jäklar haha

Svar: Åh, tack!! Vad glad jag blir :))
Johanna Wahlberg

2014-10-05 @ 19:33:08
URL: http://astrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0