Godnatt...

Bild från idag, ingen lätt fotografering precis, regn och blåst!
Runt 7 tiden nu på kvällen satt jag och tittade på lite bloggar på datorn sen kom jag på att det va något jag glömt...TEKNIKARBETET! Men jag jobbade på till halv 9 ungefär och så var det klart. Så det va ju skönt, trodde aldrig jag skulle hinna. Kändes som att det va jättemycket men va inte det. Så det var därför jag inte bloggade något tidigare ikväll. Men nu ska jag gå och lägga mig, för jag får nog ingen skjuts imon, så då blir det buss! Behöver min skönhetssömn, Haha. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0