Skaffa ny blogg?

Tja people! Ligger i mammas och pappas säng och snackar med sonja. Och vi funderar på att göra en sak! Min blogg har typ blivit tråkig som satan nu men har liksom inget att blogga om. Och innan hade jag en blogg med sonja, och vi funderar på om vi ska testa att ha en blogg ihop igen! :) Om det inte blir bra kommer jag tillbaka hit, men jag vet inte. Vi har inte bestämt än riktigt. Men blir nog så tror jag. Hoppas ni följer med dit isåfall för det är ju roligare om det blir fler inlägg eller hur? ;) Puss sålänge!

Kommentarer
Postat av: Beatrice!

Tycker du ska ha kvar denna ! :P

2011-11-11 @ 22:22:03
Postat av: wilma.

men du ville ju inte ha med mej!!! HAHAHA.

2011-11-13 @ 15:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0