Temavecka

Julziiiiii♥
Denna veckan har vi tema vecka i skolan. Och min enhet har typ hållbar utveckling. Det tråkigaste självklart. Men det är väl bättre än vanliga lektioner tror jag. Vi är indelade i olika grupper och jag fick kläder och bostäder tror jag det va. Har ingen aning om vad vi ska göra, men dom sa att vi skulle kolla på mycket film iallafall. Plus att jag börjar 9 varje dag och slutar 3. Förutom onsdag då jag slutar 2 och fredag då jag slutar 1. Tror att denna veckan kommer gå riktigt fort. Hoppas det iallafall...Puss, hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken fin vän du har.........

2011-11-21 @ 17:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0