Hej,

Just nu ligger jag i sängen och myser  med katten...Och ja, amanda spelar sims med min lillebror...? Oj, oj, oj. Något är inte riktigt rätt med den tjejen alltså! Haha, och förresten någon kommenterade att min blogg blivit tråkigare nu(vet inte om det va en seriös kommentar, eller från någon jag känner men skitsamma!)och det är inte så konstigt för jag har liksom inte haft tid och göra liksom "roliga" inlägg. Blir bara sånna här tråkiga. Haha, men vad är det som saknas? Säg gärna det isåfall, hehe. Men ska försöka att göra lite roligare inlägg då! :) Pusshej.

Kommentarer
Postat av: Eriker!

Du kan ju skriva om tips och sånt ?

2011-10-29 @ 14:51:15
Postat av: Eriker!

Hej du kan skriva något om tips och så?

2011-10-29 @ 15:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0