Städat och klart!

Trött tjej med smink under ögonen! Haha, har städat i typ 2 timmar(?)Puuh, men nu är jag äntligen färdig! Även hittat lite kläder som låg längst ner i klädhögen på min stol, haha! Härligt det, och snart kommer barnbidraget och då MÅSTE jag köpa nya kläder, känns som om jag inte har någonting längre. Typ rensat ut allt, vet inte varför men gillar det inte längre bara! Asså måste verkligen byta låt på spotify! Typ älgarna demonstrerar, hur har den kommit till min lista? Har tänkt göra det länge, men jag orkar inte... Asså vilka problem jag har, och nu flummar jag bara. Bäst jag slutar att skriva. Kommer nog ta bort detta inlägget sen. Nu går och jag och duchar. PUSS.

update: Hahaha, ser ut som om jag har ett enda stort ögonbryn? Oj vad jag stör mig på det, och nu när jag sa det kommer ni med tänka på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0