LILLEJUL

Och såhär ser jag ut, inget speciellt. Färgade utväxten igår eller när det var så får inte tvätta håret förens imorgon..Därför är jag lite småful, men det gör inte så mycket.
 
Om en stund ska vi åka till mormor & morfar för att fira jul med släkten på mammas sida. Ska även byta paket med mina småsyskon. Resten blir imorgon, men det är lite kul ändå! Idag har jag hållt med den nya designen, fixat saker som går att fixa utan nya bilder och sådär. Även spelat sims, blivit beroende igen. Det är faktiskt väldigt kul, önskar mig även årstider julklapp! Haha ;) Vi hörs senare ikväll, puss.

Kommentarer
Postat av: CECILIA

sv: visst är hon :)

2012-12-23 @ 17:58:54
URL: http://candersson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0