FRIDAAAAAY


Äntligen är det fredag! Så skönt, har inte haft en ledig helg på rätt länge så ska bli skönt att chilla lite. Imorgon ska jag och mamma in till grand och leta efter skolavslutningsklänning och så i sista stund! Haha. Får verkligen hoppas att jag hittar någon, annars vet jag inte hur jag ska göra. Har inget att ha på mig, hehe.
Ska byta om och lite så nu, sen sticker jag och rider i detta dåliga väder! Ska uppdatera bättre nu, har bara ett prov på måndag sen är det slut med plugg på ett bra tag. Herregud vad skönt!! Ha det bra, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0