Mormor & morfars sommarstuga

Försökte göra ett blogginlägg med mobilen innan, men jag hade ingen täckning. Har typ aldrig täckning, tre suger... :( Men hursomhelst! Idag följde jag med mamma, wilma och erik till mormor och morfars sommarstuga. Har mest legat och läst, grillat och nu snor jag wilmas dator lite! Vi åkte typ halv 10 på morgonen så jag glömde kameran, hade nog fått några fina bilder annars! Det är jätteskönt i vattnet men jag har ont i halsen och jag vill inte bli sjuk så det är lika bra att skippa det. Nu ska jag lägga mig i solen, peace 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0