Måndag 28 maj 2012

Lite bilder från igår! Riktigt härlig dag! Bad i poolen, grillning, fått ny cykel, legat och solat & läst en superbra bok..Även cyklat in till farmor och farfar och grillat där på kvällen! Sjukt tråkigt att vädret ska bli sämre denna veckan, men det blir säkert bättre nästa vecka, I hope. 

Nu ska jag plugga lite och så, mycket som ska in i svenska/engelskan nu innan betygen sätts. Och på fredag ska vi lämna in våra datorer! :thumbdown: Sjukt sur över det. Bara för att några förstört sin dator under sommaren måste ALLA lämna in sin dator över sommarlovet? Jag blev skitglad över att jag fick tillbaka min dator innan sommarlovet, men vad spelade det för roll liksom? JÄVLA IT. Inget man kan göra något åt tyvärr, men tycker det är jävligt dåligt iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0