Gelénaglar

När jag var på Ullared för ett tag sedan köpte jag ett "gelé-kit", för att testa liksom! Haha. Och jag tycker faktiskt det funkar ganska bra. Visst dom blir inte lika snygga och hållbara som på en salong, men ändå! Det funkar liksom. Och det är billigt. På ullared kostade det bara 99:- men på kicks tex kostar det närmare 200:-...
Jag satte på tipparna när jag var iväg med husbilen, även fast jag badade i havet osv höll det rätt bra. Men sen tog jag bort dom. Och för någon dag sedan satte jag på ett par nya! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0