BRA DAG

Hade ett presentkort på H&M för 100 kr som jag helt hade glömt bort. Passade på att köpa lite produkter som alltid är bra att ha. Håroljan är grym, använt den jättelänge och nu var det dags att köpa ny! 
 
Dagen har spenderats på stan med bästa Sonjis! Vi letade julklappar och bara strosade runt. Vi hittade faktiskt julklappar båda två. Jag planerar att bli klar med alla julklappsinköp i helgen, och det är jag faktiskt nästan. Så det är skönt! Jag har iallafall haft det supermysigt med min babe som jag träffat alldeles för lite på sista tiden, så det var en bra start på helgen! Ikväll blir det pizza, film och eventuellt lite hemma-spa. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0