Måndag

Så sugen på att fotografera, speciellt fina utomlandsbilder. Hoppas på att vi kan åka utomlands i vinter igen så man kan få fylla på sitt arkiv med ännu finare bilder. Efter varje semester ser jag alltid förbättringar och så vidare som jag kan göra till nästa gång, så ser framemot bättre väder åtminstone...
 
Idag är det måndag, och det kändes inte så hemskt som det brukar! Kändes faktiskt inte ett dugg farligt igårkväll heller. Vill ju bara att denna vecka ska ta slut så man kan få sitt härliga jullov sen. Dagen har iallafall rullat på bra! Vi började med naturvetenskap då jag och amanda satt hela lektionen och körde "NO-wordfeud" efter det hade vi lite matte och till sist en medialektion med en fotograf på besök! Så jag klarar inte alls på denna dag faktiskt. Hoppas alla har haft en bra måndag! PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0