SÅ GLAD

Klockan 7 ringde klockan idag. Jag gick upp, klädde på mig mjukiskläder och satte upp gårdagens lockar i en tofs. Sedan åkte jag och mamma till media markt och var där lite över 8 då dom öppnade. Vi ville vara på den säkra sidan, så att kameran inte tog slut. Nu har jag suttit och hållit på med kameran hela morgonen, och jag är sååå nöjd. Den gamla kameran fungerade utan problem, men nu har jag haft den i nästan 4 år. Så det är superkul att få "avancera" sig lite. Jag känner iallafall stor skillnad, och är riktigt taggad på att åka utomlands någon gång snart och fota massor av fina bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0