Wishlist for Christmas

Jag har egentligen ingen önskelista detta året...Jag brukar alltid önska mig småsaker, men jag känner att man ändå kan köpa sådant själv! Haha. 
 
Hursomhelst, jag är väldigt väldigt sugen på en ny kamera. Jag har haft min kamera i nästan 4 år nu och jag är rätt trött på den. Jag tycker den är för simpel! Jag saknar vissa grejer(filma bland annat) och känner att jag vill uppgradera mig lite. Jag känner att jag ibland kan bli besviken med vissa bilder bara på grund av att upplösningen inte är tillräckligt bra tillexempel, så jag skulle tycka det var sjukt kul med en ny kamera. Jag har hört mycket bra om Canon eos 600d och den har precis allt jag behöver i en kamera. Men vi får se, det är i alla fall vad jag helst skulle vilja ha! 
 

Kommentarer
Postat av: Isabell

Jag har den och den är GRYM!!!

2013-12-02 @ 20:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0