NYA INKÖP

Hej på er! Ledsen för att jag inte har bloggat på några dagar. Men tyvärr fungerade inte mitt mobilnätverk så jag kunde inte komma in på internet på datorn...Men ska berätta vad som hänt de dagar jag inte har bloggat i ett senare inlägg.
 
Nu är vi iallafall hemma en sväng innan vi åker till sommarstugan! Är helt slut efter allt husbilsåkande så nu ligger jag i sängen och myser och ska snart sätta på en film. Resten av familjen + mormor & morfar sitter och kollar på fotboll och skriker som galningar i vardagsrummet! Haha. 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Superfina jeans, var har du köpt dem? :)

Svar: Gina tricot! :)
Johanna Wahlberg

2013-08-08 @ 23:01:26
URL: http://matildan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0